Dažniausiai užduodami klausimai
Prekių užsakymas
Ar gausiu užsakymo patvirtinimą?
Pirmiausiai, Jūs gausite el.laišką, informuojantį, kad Jūsų užsakymas yra gautas. Šiame laiške taip pat bus pateikta informacija apie Jūsų užsakytas prekes. Tačiau, šis el. laiškas nėra užsakymo įvykdymo patvirtinimas. Pirma, mes Jūsų užsakymą apdorosime ir paruošime. Tuomet, kai išsiųsime Jūsų prekes, atsiųsime kitą el.laišką, patvirtinantį užsakymo įvykdymą. Šis el.laiškas ir bus oficialus Jūsų užsakymo patvirtinimas. Kilus bet kokiems neaiškumams, mes su Jumis susisieksime el.paštu ar telefonu.
Ką turėčiau daryti, jeigu negavau jokio el. laiško, patvirtinančio mano užsakymą?
Prašome informuoti mus elektroniniu paštu: info@auksoklasika.lt
Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
Prašome susisiekti su mumis kaip galima greičiau elektroniniu paštu: info@auksoklasika.lt. Jeigu Jūsų užsakymas dar nėra išsiųstas, mes galėsime jį atšaukti. Jeigu Jūsų užsakymas jau yra išsiųstas, Jūs turite galimybę grąžinti prekes per 14 dienų (grąžinimo sąlygas galite rasti čia).
Kodėl mano užsakymas buvo atšauktas?
Jūsų užsakymas galėjo būti atšauktas dėl kelių priežasčių, tokių kaip prekės trūkumas, apmokėjimo ar pristatymo adreso neatitikimai. Kilus bet kokiems neaiškumams, mes visad bandysime su Jumis susisiekti telefonu arba el.paštu ir tai išspręsti. Jei Jūsų užsakytos prekės nebeturime, mes Jus visad informuosime kaip įmanoma greičiau ir grąžinsime Jums pinigus.
Mokėjimo metu nutrūko ryšys, bandant vėl užsakyti prekę rodo, kad jos jau nebeturite, kodėl?
Mokėjimo metu visos prekės Jūsų krepšelyje yra rezervuojamos 60 minučių. Jei Jūs jau buvote apmokėjimo žingsnyje ir tai nutrūko neužbaigus mokėjimo, tikėtina, kad Jūsų prekė yra laikoma rezervuota. Tokiu atveju, galite tiesiog palaukti 60min, kol Jūsų užsakymas bus automatiškai atšauktas dėl neįvykusio mokėjimo ir Jūsų prekė vėl bus prieinama arba galite susisiekti su mumis el.paštu ar telefonu, jog atstatytume Jūsų prekę rankiniu būdu iš karto. Jei prekė tapo neprieinama anksčiau nei pradėjote apmokėjimo procesą, gali būti, jog kitas pirkėjas įsigijo Jūsų išsirinktą prekę anksčiau už Jus. Tačiau iškilus tokiai problemai visad kviečiame su mumis susisiekti, jog patikrintume prekių likutį ar jį atstatytume.
Pristatymas
Kiek kainuoja prekių pristatymas?
Pristatymams Lietuvoje paštomatu yra taikomas 2.99 eurų mokestis perkant už €49 ar mažiau, o pristatymams kurjeriu ar per autobusų stotį taikomas 4.99 eurų mokestis perkant už €99 ar mažiau. Pristatymas paštomatu yra nemokamas perkant už €49 ar daugiau, o pristatymas kurjeriu ar per autobusų stotį yra nemokamas perkant už €99 ar daugiau. Atsiėmimas parduotuvėje yra nemokamas visiems užsakymams.
Tarptautiniams pristatymas yra taikomas 6.99 eurų mokestis visiems užsakymams. Greičiausias pristatymo būdas yra parenkamas automatiškai.
Per kiek laiko pristatote prekes?
Numatomas pristatymo laikas yra nuo 2 iki 5 darbo dienų. Tačiau, mes naudojame pašto ir kurjerio paslaugas ir negalime garantuoti, kad nenumatytos priežastys nepaveiks jų darbo bei pristatymo laiko. Prašome atsižvelgti į tai, užsakant prekes svarbioms progoms.
Juvelyrika
Ar jūsų gaminiai yra pagaminti iš 100% sidabro arba aukso?
Visi mūsų sidabriniai gaminiai yra pagaminti iš sidabro. Tai nėra tik sidabru dengti papuošalai. Gaminiai yra pagaminti iš standartinio visame pasaulyje naudojamo 925 sidabro, kurį sudaro 92,5% sidabras ir 7,5% kiti metalai, kurie yra pridedami tam, kad gaminys būtų stabilesnis bei tvirtesnis ir tinkamas nešioti kaip papuošalas. Dažniausias papildomas metalas standartiniame 925 sidabre yra varis. Sidabras gali būti ir kitų nei pilkų spalvų (pvz.: geltono ar raudono aukso spalvos), tačiau toks gaminys vistiek yra pagamintas iš 925 sidabro.
Visos mūsų auksinės prekės yra pagamintos iš tikro aukso. Auksiniai gaminiai gali būti gaminami iš įvairių prabų aukso, tokių kaip 8 karatų (333), 9 karatų (375), 14 karatų (585), 18 karatų (750) ar net 22 karatų (916) aukso. Šiuo metu mes parduodame gaminius, pagamintus iš 9 karatų (375) arba 14 karatų (585) aukso. Informacija apie kiekvieno gaminio prabą yra nurodyta prekės aprašyme.
Mes taip pat turime vis labiau populiarėjančių papuošalų, kurie yra pagaminti iš sidabro ir aukso plokštelių, įtvirtintų gaminyje. Tokie gaminiai nėra purkšti ar tiesiog dengti spalva. Jie turi tikras, nors ir nedideles aukso plokšteles. Informacija apie metalą, iš kurio yra pagamintas kiekvienas papuošalas galite rasti prekės aprašyme.
Ar sidabriniai gaminiai gali tepti?
Kartais sidabriniai papuošalai palieka juodų ar žalių žymių ant odos, kurios lengvai nusiplauna, tačiau gali nepatikti dėl to, kad tampa matomos ilgiau panešiojus papuošalą. Taip nutinka dėl to, kad medžiagos, kurias išskiria Jūsų oda, sureaguoja su metalu. Dažnai tai nutinka dėl papildomų metalų (dažniausiai vario), kurie yra pridedami prie sidabro tam, kad padarytų jį tinkamą nešioti kaip papuošalą. Standartinis sidabras yra sudarytas iš 925 sidabro dalelių ir 75 kitų metalų dalelių. Jeigu esate susidūrę su tokia problema praeityje, tikėtina, kad taip gali ir vėl nutikti. Tačiau nebūtinai, nes dažnai tam turi įtakos laikinos sveikatos problemos ar gyvensenos įpročiai, naudojama kosmetika. Ši problema gali būti sprendžiama dažniau valant sidabrinius gaminius ar renkantis papuošalus, kurie yra dengti papildomu rodžio sluoksniu. Tamsesnių žymių atsiradimas ant odos nėra tas pats, kas alerginė reakcija. Jei esate alergiškas, Jus gali išberti ar parausti oda. Jeigu sidabro nešiojimas nėra malonus, rekomenduojame tai nutraukti ir ieškoti alternatyvų, renkantis kitą taurųjį metalą.
Ar sidabriniai gaminiai gali patamsėti?
Sidabriniai papuošalai gali pakeisti savo spalvą ir tai dažnai priklauso nuo aplinkos veiksnių bei yra visiškai normalu. Nerekomenduojame sidabrinių gaminių laikytis drėgnoje vietoje. Taip pat siūlome vengti kontakto su cheminėmis medžiagomis (pvz.: valymo priemonėmis, kosmetika ir pan.). Sidabriniai gaminiai gali išsipurvinti taip pat kaip viskas, kas yra dėvima. Profesionalių priemonių, skirtų sidabrinių papuošalų valymui, naudojimas padės išlaikyti pradinę papuošalo išvaizdą ar grąžins pradinį blizgesį, jei gaminys jau prarado savo žavesį.
Ar mano užsisakyti gaminiai atrodys taip pat, kaip nuotraukoje?
Kadangi spalvų tonai gali šiek tiek skirtis, priklausomai nuo priemonės, kuri yra naudojama nuotraukų peržiūrai, tad yra galimi nedideli neatitikimai. Taip pat, nuotraukos yra padidintos tam, kad būtų galima apžiūrėti smulkias detales, todėl nuotraukos gali neatspindėti tikrų papuošalo matmenų. Prekės matmenys yra visada nurodyti gaminio aprašyme, tad prašome pasitikslinti, o kilus klausimams, kreiptis į mus. Kadangi mūsų gaminiai yra rankų darbo, gali būti minimalių skirtumų.
Svarbi informacija
Kur galima rasti jūsų grąžinimo taisykles?
Mūsų grąžinimo taisykles galima rasti čia.
Kur galima rasti jūsų aptarnavimo sąlygas?
Mūsų aptarnavimo sąlygas galima rasti čia.
Ar galite patarti kaip prižiūrėti papuošalus?
Mūsų rekomendacijas galite rasti čia.
Kaip pasirinkti tinkamą žiedo dydį?
Žiedų dydžius galite rasti čia.
Jeigu turite papildomų klausimų arba Jums reikalinga papildoma informacija apie mūsų gaminius, maloniai kviečiame su mumis susisiekti el. paštu info@auksoklasika.lt